My Dog, the Thief
En færdselsjournalist ved en lokal radiostation får en stigning i seertallene, da en Sankt Bernhard-hund sniger sig ombord på hans helikopter, men den behårede kleptoman får dem begge i store vanskeligheder, da han stjæler en meget dyr halskæde fra et hold professionelle smykketyve.