Mistress America
I MISTRESS AMERICA møder vi Tracy (Lola Kirke), som er en ensom førsteårsstuderende i New York. Hun oplever ikke det spændende universitetsliv eller den glamourøse metropolitiske livsstil, som hun havde forestillet sig. Hun møder og bliver veninde med sin kommende stedsøster, Brooke (Greta Gerwig), som bor på Times Square, og som er den eventyrlystne pige i storbyen. Hun bliver reddet fra skuffelse og forført af Brookes besnærende og skøre indfald.