Monster Calls, A
Conor er en 13-årig dreng, som, efter hans forældre er blevet skilt, bliver husets overhoved. Med en syg, ung mor forsøger den unge dreng at overvinde sin frygt og sine fobier med hjælp fra et monster. Fantasi, eventyr og indbildte historier fra den unge dreng skal stå ansigt til ansigt ikke bare med virkeligheden, men også med hans kolde og beregnende bedstemor.