Moonlight Mile
En ung mand sørger sammen med hans forlovedes forældre, efter hun døde i et uheld. Mens han bliver trukket ind i problemer, der bliver præsenteret af en anklager, der vil skaffe retfærdighed for familien, begynder han, stik imod sin vilje, at blive forelsket igen.