Mord I Maures-Bjergene
Midt i La Sainte Victoire-bjergene opdager soldater på øvelse et lig i skoven, der er gennemhullet af pile. Gendarmeren Diane Giraud bliver sendt ud for at undersøge sagen. Hun er på hold med kaptajn Alex Lançon, en juridisk officer, der er udpeget af hæren til at deltage i efterforskningen. Deres efterforskning fører dem til Bernard Dufour, der leder en forening for unge kriminelle.