Mr. Destiny
Forestil dig, at dine vildeste drømme en dag gik i opfyldelse! Det er præcis, hvad der sker for en juniorleder, da han møder en mystisk fremmed. Larrys kedelige liv bliver med det samme til hans største fantasi: kæmpe palæ, smuk kone, biler i massevis.
Forestil dig, at dine vildeste drømme en dag pludselig gik i opfyldelse! Det er præcis, hvad der sker for juniorleder Larry Burrows (James Belushi), da han møder en mystisk fremmed (Michael Caine). Larrys kedelige liv bliver med det samme hans største fantasi: kæmpe palæ, smuk kone, biler i massevis. Men inden længe viser hans nye livsstil sig ikke at være så fortryllende. Til sidst går det op for Larry, at det kommer til at kræve meget mere end ønsketænkning at vende tilbage dertil, hvor han engang hørte til! Med Linda Hamilton og komiker Jon Lovitz er Mr. Destiny en frydefuld fra-fattig-til-rig komedie proppet med fuldstændig magisk underholdning.