Mumatar
En midaldrende rengøringsdame og enlig mor lider afsavn, da hendes eneste barn flytter hjemmefra, og finder en ny identitet som lokal superhelt for at bekæmpe de lokale bøller.
Sandra, en midaldrende, enlig mor, lider afsavn, da hendes eneste barn forlader reden og tager på universitetet. På vej hjem fra sit arbejde som rengøringsdame på en skole ser hun en 11-årig dreng blive mobbet af en flok teenagere. Sandra bebrejder sig selv for, at hun ikke hjalp ham, så hun begynder at finde på måder at råde bod på det. Inspireret af hendes søns interesse for computerspilsavatarer laver hun et kostume og bliver en vaskeægte, lokal superhelt.