Nasca Lines Decoded
De er betagende kunstværker i sig selv, men hvilket formål havde de? Der er teorier om, at linjerne var antikke løbebaner, landingsbaner for rumvæsner, eller endda en gigantisk, astronomisk regnemaskine. Men efter årtiers misforståelser, har den moderne arkæologi måske omsider et svar på det mystiske spørgsmål om Nazca-linjerne.