Nattens skygger
Frank Pierce er en ambulanceredder, der er på vanviddets rand efter at have reddet liv og set folk dø i for mange år. En skæbnesvanger nat møder han Mary, som er datteren af en mand, han forsøgte at redde. Sammen konfronterer de fortidens spøgelser og opdager, at frelsen kan findes blandt de levende.
Nicolas Cage og Patricia Arquette har hovedrollerne i denne helt utrolige og mørke komedie-thriller fra den legendariske instruktør Martin Scorsese! Frank Pierce (Cage) er en udbrændt ambulanceredder, der har nattevagten i en af New Yorks fattige bydele. Han hjemsøges af syner af de folk, han ikke kunne redde. I løbet af tre typiske kaotiske nætter med tre forskellige partnere – Larry (John Goodman), Marcus (Ving Rhames) og Walls (Tom Sizemore) – driver Franks desperate søgning efter frelse ham bare tættere på vanvid!