Need for Speed
I et nærmest umuligt kapløb med tiden kører Tobey Marshall i verdens mest eksotiske superbiler, der er garant for ægte fart, ægte fare og ægte mod. ”Need for Speed” er en spændingsmættet actionfilm.
I et nærmest umuligt kapløb med tiden påbegynder Tobey Marshall (Aaron Paul) en hævnmission, som viser sig at komme til at handle om loyalitet og forløsning. Tobey tager af sted i verdens mest eksotiske superbiler, der er garant for ægte fart, ægte fare og ægte mod, og skubber sine grænser til det yderste, lige meget om oddsene er imod ham. ”Need for Speed” er baseret på de populære computerspil af samme navn og er en spændingsmættet actionfilm spækket med fede biler og farlige stunts.