Never Die Alone
En ambitiøs journalist, som skriver om en gangsters storhed og fald, er vidne til hans mord.
DMX leverer en pragtpræstation i rollen som King David, en snu og karismatisk leder på gaden, som vender hjem til sit kvarter for at finde nåde og tilgivelse... men blot mødes med brutal hævn. David Arquette spiller en ambitiøs journalist, der er fascineret af en voldelig kultur med stofmisbrug. Never Die Alone er en uforglemmelig historie om brutale gangstere og koldblodig hævn.