No Habrá Paz para los Malvados
Efter en sen drukseance bliver politiinspektøren Santos Trinidad involveret i et tredobbelt mord, men det lykkes et vidne, som kunne få ham tiltalt, at flygte. Santos Trinidad indleder jagten for at udslette vidnet. Imens gør Chacón, leder af efterforskningen af den tredobbelte forbrydelse, omhyggelige fremskridt i sin søgning efter morderen. Begge opdager snart at intet er, som det ser ud.
Efter en sen drukseance bliver politiinspektøren Santos Trinidad involveret i et tredobbelt mord. Da det lykkes et vidne til forbrydelsen at flygte, bliver Santos sendt ud på en menneskejagt, der starter en efterforskning for at finde og udslette vidnet. Imens gør Chacón, leder af efterforskningen af den tredobbelte forbrydelse, omhyggelige fremskridt i sin søgning efter morderen. Både Santos og Chacón opdager at intet er, som det ser ud, og at det, der startede som en simpel narkosag, ændrer sig til noget mere farligt. Kun Santos ser ud til at kunne standse det, så længe Chacón ikke lykkes med at standse ham først.