Nothing to Lose
Reklamechefen Nick Beam (Robbins) har virkelig ramt bunden. Hans karriere er ét stort rod, hans ægteskab sejler, og nu er en hurtigtsnakkende, wannabe bilkaprer (Lawrence) lige hoppet ind i hans bil!
Denne umådeligt sjove action-komedie har skuespillerne Martin Lawrence og Tim Robbins i hovedrollerne. Reklamechefen Nick Beam (Robbins) har virkelig ramt bunden. Hans karriere er kaotisk, hans ægteskab sejler, og nu er en wannabe bilkaprer (Lawrence) lige hoppet ind i hans bil! Så hvad gør han? Nick smider al fornuft over bord og bytter roller med sin bortfører! Snart suser dette umage par af sted på en komisk rejse af serieforbrydelser, der involverer røverier, hurtige biljagter og hævn! ”Nothing to Lose” er endnu en vild komediesucces fra skaberen af ”Ave Ventura” og ”The Nutty Professor”.