Runaway Bride
Ike Graham, en kynisk klummeskribent fra storbyen, vil skrive om småbypigen Maggie Carpenter, der flygter fra sine bryllupper. Men Ike forelsker sig, da han lærer den nervøse Maggie at kende.
Ike Graham (Richard Gere) er en klummeskribent fra storbyen, som skaber oprør med en overdrevet historie om Maggie Carpenter (Julia Roberts), en småbykvinde, hvis ry for at forlade mænd ved alteret har gjort hende til en lokal legende. Men mens Ike vil bevise, at han har ret omkring Maggie - og Maggie planlægger at få hævn - bliver gnisterne mellem dem et chok for dem begge, da de endelig mødes.