Manhunt
Da en dømt forbryder bliver anklaget for mord, tager vedkommende en af GBI-agenterne som gidsel, hvilket fører til, at Will og Ormewood finder beviser på forbryderens uskyld. Angie kæmper med at holde sig ædru, da hun finder ud af, at hendes tidligere overfaldsmand er på fri fod.