Ocean's Breath
Dybt nede i havene bliver utallige kæmpebyer med livsvigtige koraller kvalt med en overraskende hastighed. Ansporet af den grelle situation tager to udforskere fra National Geographic på en øjenåbnende rejse til fortidens, nutidens og fremtidens koralrev for at finde løsninger, der kan redde disse gamle væsener fra udryddelse.