Okavango: Drømmenes flod
Okavango: Drømmenes flod fortæller historien om Okavango-floden ved at se nøjere på de dyr, der har brug for floden for at overleve.
Okavango: Drømmenes flod fortæller historien om en flod ulig nogen anden, Okavango i Sydafrika, ved at se nærmere på de dyr, der har brug for floden for at overleve såvel som de dyr, der påvirkes negativt af dets forandringer. Filmen giver et indblik i hverdagen for dyrelivet, der påvirkes af Okavango og skal ses som et symbol på håb trods klimaforandringerne, der truer uberørte landskaber i hele verden.