Descendants
I et idyllisk rige står den gode teenagesøn af kongen og dronningen (Udyret og Belle fra Skønheden og udyret) til at overtage tronen. Hans første erklæring: At give problembørnene af Cruella, Maleficent, Den onde dronning og Jafar, der har været spærret inde, en chance til. De onde teenagere er i et dilemma - skal de følge deres forældre og hjælpe skurkene eller være gode og redde kongeriget?