De Utrolige
Kendt som hr. Utrolig og Elastipigen, var Bob Parr og hans kone Helen blandt verdens største kriminalitetsbekæmpere. Femten år senere er de tvunget til at leve et ”almindeligt” forstadsliv med deres tre børn Violet, Dash og Jack-Jack. Bob drømmer om at komme på banen igen, da han bliver indkaldt til en hemmelig mission. Men der bliver brug for hele superfamilien, hvis verden skal overleve.