Pancho: El perro millonario
Pancho nyder et liv i luksus efter at have vundet i lotteriet. Hans ven og private assistent, Alberto, administrerer hans enorme formue og forsøger at overtale ham til at opgive hans sløseri og blive økonomisk ansvarlig.
Pancho nyder et liv i luksus efter at have vundet i lotteriet. Hans ven og private assistent, Alberto, administrerer hans enorme formue og forsøger at overtale ham til at opgive hans sløseri og blive økonomisk ansvarlig. En dag får Pancho et tilbud fra den skruppelløse milliardær Montalbán, der vil gøre Pancho til en superstjerne i legetøjsindustrien. Montalbáns planer går ikke som forventet, og han planlægger at kidnappe Pancho for at få Alberto til at acceptere forretningsforetagendet. Pancho flygter, og under sit eventyr væk fra palæet og Alberto, opdager Pancho de uventede farer ved det virkelige liv og får en ny ven undervejs.