Anders And tapetserer
Anders And stikker hånden i en hvepserede, da han kommer i klammeri med en bi ved navn Spike, som forsøger at bestøve Anders' blomstrede tapet. Da Anders fanger Spike med tapetklister, fører det til en kamp mellem de to. Hele planen giver bagslag, da Spike slipper væk og hverver en bikube fuld af bivenner til at hjælpe med at få hævn.