People Like Us
Dramaet ”People Like Us” har stjernerne Chris Pine, Elizabeth Banks, Olivia Wilde og Michelle Pfeiffer i hovedrollerne. Sam (Pine) er den unge smarte sælger, hvis seneste handel går i vasken den dag, han får at vide, at hans far pludselig er død. Modvilligt tager Sam hjem for at tage sig af dødsboet og møde den familie, han forlod. Der opdager han en hemmelighed, der vender op og ned på hans verden – det viser sig nemlig, at han har en søster på 30. ”People Like Us” er baseret på virkelige begivenheder og er en varm historie med et tema, som mange kan relatere sig til.