Phi Slama Jama
De var det mest populære broderskab på campus i collegebasketball i begyndelsen af 1980'erne. Anført af en nigeriansk fodboldspiller ved navn Hakeem Olajuwon og en rekrutteret bydreng ved navn Clyde Drexler elektrificerede University of Houston Cougars ikke kun NCAA Final Four med tre optrædener i streg (1982-84), men de hjalp også med at ændre selve spillet.
De var det mest populære broderskab på campus i collegebasketball i begyndelsen af 1980'erne. Anført af en nigeriansk fodboldspiller ved navn Hakeem Olajuwon og en rekrutteret bydreng ved navn Clyde Drexler elektrificerede University of Houston Cougars ikke kun NCAA Final Four med tre optrædener i streg (1982-84), men de hjalp også med at ændre selve spillet. I denne "30 for 30"-film, instrueret af Chip Rives, får vi det højtflyvende cirkus tilbage under sprechstallmeister Guy V. Lewis, og der bliver spundet en fortælling om sand storhed og knusende hjertesorg. Men samtidig med at udforske den større fortælling fokuserer Rives også på den gådefulde forsvinden af spilleren Benny Anders og det varige broderskab, der tvinger holdkammeraterne Eric Davis og Lynden Rose til at forsøge at finde ham efter mere end to årtier.