Phileine zegt sorry
Den Utrecht-studerende Phileine er et socialt dyr. Der bliver rystet op i hendes vanvittige liv, da hendes kærlighed, Max, rejser til New York for at deltage i en teaterproduktion. En jaloux Phileine rejser efter ham og finder ham i en andens nøgne arme. På scenen.