Planet 51
Da astronauten Chuck lander på en fjern planet fyldt med små grønne mennesker, bliver han overrasket over at opdage, at vi ikke er alene i galaksen. Men han får sit livs chok, da beboerne på Planet 51 fejlagtigt tror, at hans tilstedeværelse er starten på en menneskelig invasion!
Da astronauten Chuck lander på en fjern planet fyldt med små grønne mennesker, bliver han overrasket over at opdage, at vi ikke er alene i galaksen. Men han får sit livs chok, da beboerne på Planet 51 fejlagtigt tror, at hans tilstedeværelse er starten på en menneskelig invasion! Heldigvis indser Lem hurtigt, at Chuck er venlig og gør det til sin personlige mission at hjælpe ham med at vende sikkert tilbage til sit skib.