Plattenslagerne
Tag tilbage til Baltimore i 1963, og mød en særlig del af amerikansk historie: ”tinmanden” (en dørsælger, der sælger aluminium). To uærlige rivaler i tin-spillet (Richard Dreyfuss og Danny DeVito) mødes i et mindre biluheld, men deres stødte egoer og temperamenter gør det lille uheld til en stor vendetta mod hinandens statussymboler – deres skattede Cadillacs. Som det umiddelbart sidste lavpunkt beslutter Dreyfuss sig for at forføre DeVitos ekskone (Barbara Hershey), men denne romantiske manøvre medfører endeløse drejninger og udfald til både hjerte og lattermuskel. Med en besætning af absolut klassiske skuespillere og musik af The Fine Young Cannibals er Plattenslagerne ligeså god, som den lyder.