Pluto junior
Pluto og Pluto Junior nyder en eftermiddagslur, da den legesyge hvalp kommer i karambolage med en bold, en ballon, en orm, en fugl og en tørresnor. Pluto redder sin søn ud af en farlig situation, og bliver hængt op undervejs, men det lykkes ham at lande med et plask.