Plutos indkøbstur
Pluto får sig en overraskelse, da Mickey sender ham ud efter spegepølse hos slagteren, og han må slås for at forhindre bulldoggen Butch i at stjæle den. Da Pluto kommer hjem med pølsen, giver Mickey Butch den i fødselsdagsgave!