Polterabend for viderekomne
Rick skal giftes med sin drømmekvinde i morgen, hvis altså han overlever den ultimative polteraften, som hans tossede venner har planlagt for ham.
I dette afsindigt sjove indblik i en mands sidste dage som ungkarl ser vi Tom Hanks som Rick, den tøvende modtager af en polterabend, foræret af en gruppe venner, for hvem fest er et fuldtidsjob. Ricks bekymrede kæreste, Debbie (Tawny Kitaen), forklæder sig og sniger sig med til festen for at spionere på sin kommende ægtemand. Det hele bliver blot værre, da Debbies far hyrer hendes ekskæreste, så han kan lokke datteren til at opgive brylluppet. Det viser sig at blive en aften, hverken bruden eller brudgommen nogensinde glemmer.