Powder
En genert ung mand kendt som Powder prøver at passe ind, men bliver mobbet af klassekammeraterne, der ikke kan lide hans chokerende udseende. Mobningen stopper dog, da Powder viser et mystisk pulver, som han kan gøre utrolige ting med.
Du har aldrig oplevet noget som POWDER – den opløftende hitfilm, der både blev populær hos publikum og anmeldere! En genert ung mand kendt som Powder prøver at passe ind, men bliver mobbet af klassekammeraterne, der ikke kan lide hans chokerende udseende. Mobningen stopper dog, da Powder viser et mystisk pulver, som han kan gøre utrolige ting med. Dette fænomen forandrer livet hos alle dem, der omgiver ham... på måder, de aldrig havde kunne forestille sig. Hollywood-stjernerne Jeff Goldblum og Mary Steenburgen spiller med i denne stjernebesatte fortælling om håb og mirakler!