Præsidentens mand
Bobby Bishop er en toprådgiver for præsidenten, som finder ud af, at en nådesløs professionel drabsmand er ude på at myrde ham! Pludselig flygter Bishop for livet og ender med kun at kunne stole på to personer: en livslang mentor og en ekskæreste.
Actionstjernen Charlie Sheen har hovedrollen i denne eksplosive thriller om en grusom sammensværgelse i den amerikanske regering – og den eneste mand, der kan stoppe den! Sheen spiller Bobby Bishop, en toprådgiver for præsidenten, som finder ud af, at en nådesløs professionel drabsmand er ude på at myrde ham! Pludselig flygter Bishop for livet og ender med kun at kunne stole på to personer: Hans livslange mentor Jake Conrad (Donald Sutherland) og hans ekskæreste, efterforskningsreporteren Amanda Givens (Linda Hamilton). Spændingen lurer om hvert eneste hjørne, da Bishop som PRÆSIDENTENS MAND kæmper mod uret for at redde sig selv og sætte en stopper for sammensværgelsen, inden den vælter regeringen!