Privatdetektiv Bumle
Bumle, en privat detektiv, er ansat af Tia til at finde hendes søster, Mia. Bumle søger efter spor, da løjtnant McQueen ankommer lige i tide til at hjælpe med at bringe de kriminelle for retten.