Find Nemo
Nemo, en eventyrlysten, ung klovnfisk, bliver taget til fange ved Australiens store koralrev og bragt til et akvarie på en tandlægeklinik. Marlin, hans bekymrede far, og Dory, en venlig men glemsom blå kirurgfisk, tager på en episk rejse for at få ham hjem. De møder vegetariske hajer, surfer-skilpadder, farlige brandmænd, sultne måger og meget mere. Kan Marlin mon redde sin søn?