Ravenous
Kaptajn John Boyd (Guy Pearce) tager på en rejse til Helvede, da han og en lille, broget gruppe soldater sendes til en øde militærforpost i Californiens nøgne, isbeklædte Sierra Nevada-bjergkæde og kæmper for livet mod en hærgende bande kannibaler.