Rebound
En temperamentsfuld basketballtræner tager sit liv op til revision, da han suspenderes af universitetet og tvinges til at træne et gymnasiehold, før han kan vende tilbage til universitetet.
Før var Roy (Martin Lawrence) universitetets bedste basketballtræner, men på det sidste har han været mere interesseret i sin anerkendelse end basketballkampene. Roys temperament løber af med ham, og han bliver udelukket fra universitetsbasketball, til han har vist, at han kan holde sig på måtten – uden at eksplodere, hver gang han går på banen. Roy venter på et passende trænerjob, men får kun et tilbud fra Mount Vernon Junior High School, som han accepterer med stor skepsis. Han håber, et par uger er nok til at bevise hans gode hensigter, så han kan få sit liv som anerkendt universitetstræner tilbage.