Regresión
Minnesota, 1990. Detektiven Bruce Kenner efterforsker sagen om unge Angela Gray, som beskylder sin far, John Gray, for at have begået en unævnelig forbrydelse. Da John, uventet og uden minder om det skete, erkender sig skyldig, tilslutter den anerkendte psykolog Dr. Raines sig sagen for at hjælpe med at genskabe hans fortrængte minder. Det, de opdager, blotlægger en ildevarslende konspiration.