Epic - Skovens hemmelige rige
Teenageren Mary Katherine føres på magisk vis til en mystisk skjult verden i skoven. Her hjælper hun "Bladfolket" med at beskytte skoven mod onde krigere. Epic er et animeret eventyr for hele familien med en spændende intrige og overraskende drejninger.