Homecoming
En teenagedrengs ånd kontakter Melinda, fordi han vil finde sin biologiske mor. Melinda er usikker på, hvor hun skal begynde, så hun henvender sig til drengens adoptivmor for at få flere oplysninger. Hun finder ud af, at hans rigtige mor ikke ønskede at have et forhold til sin søn. Efter at have mødt den biologiske mor, må Melinda forsøge at få den biologiske mor til at erklære sin kærlighed til sin søn, så han kan komme videre.