Ridder på Rulleskøjter
Da et jordskælv rammer parken under en miniputkamp, falder en 14-årig dreng tilbage til det mystiske middelalderrige Camelot og den legendariske kong Arthurs hof.
Camelot møder legepladsen i denne morsomme historie inspireret af Mark Twains tidløse A Connecticut Yankee In King Arthur's Court. For den 14-årige Calvin Fuller er livet et stort nederlag, da han svigter sit baseballhold. Men da et jordskælv på magisk vis sender ham tilbage i tiden, ender han ved kong Arthurs hof... og ikke alt er fryd i riget. En ældre kong Arthur er i fare for at miste kontrollen til den onde lord Belasco, og nu er det op til Calvin at redde kongeriget. Men før han finder en måde at besejre Belasco på, må han finde en måde at besejre sin egen frygt.