Juryen
Fra mesterhistoriefortælleren John Grisham kommer en thriller med Dustin Hoffman, Gene Hackman, John Cusack og Rachel Weisz i hovedrollerne. En jury-fixer starter et dødbringende spil med et jurymedlem og en mystisk outsider, der begge tilbyder at "give" dommen til højestbydende. Snart er liv og millioner af dollars på spil i denne nervepirrende thriller, der er fyldt med forviklinger.