Runner Runner
En collegeelev (Justin Timberlake) går all-in og rejser til Costa Rica for at konfrontere gambling-mogulen (Ben Affleck), som franarrede ham hans pokergevinster.
Da Richie Furst (Justin Timberlake), en kandidatstuderende fra Princeton, opdager, at han er blevet snydt af en online pokerside, rejser han til Costa Rica for at konfrontere gambling-mogulen Ivan Block (Ben Affleck), som han mener er ansvarlig. Men Richie befinder sig pludselig i en svær situation, da han bliver fanget mellem Blocks løfter om ubegrænset rigdom og den nidkære FBI-agent, der forsøger at fælde ham.