Sara E Marti: Il Film
Sara tager til Sicilien med brødrene Luigi og Guido Catalano. Deres destination er Modica, hvor Sara og Martis mor plejede at tilbringe sommeren. Sara møder Saro (Antonio Nicotra), og de bliver gode venner. Han er gavmild og uselvisk, men de andre teenagere ser ned på ham. Sara hjælper Saro med at komme sig fra den skyld, han er blevet pålagt, ved at arrangere en friluftskoncert med Marti, der har sluttet sig til sin søster i Sicilien, samt YouTuberen Leonardo Decarli.