Loch Ness' hemmeligheder
Under overfladen forklarer et af de største mysterier i verden: Identiteten af Loch Ness-uhyret. I en sammenligning med verdens største sø, Bajkalsøen i Sibirien, samt ved nyeste scanning-teknologier og et sonar-forhæng, der trækkes over hele søoverfladen, drænes Skotlands berømte sø. Mens vandet løber af, opdager man meget mere end bare et uhyre.