Seks dage, syv nætter
En hårdkogt fragtpilot og en rapkæftet New Yorker strander sammen på en øde ø, hvor de må nødlande på deres flyvetur til Tahiti. De to opdager hurtigt, hvor farligt der kan være i paradis.
Quinn Harris er en hårdkogt pilot, som lever et ukompliceret liv i et ø-paradis. Han er tilfreds med sit magelige liv, hvor han fragter varer i sit vejrbidte gamle fly, og alt er lige, som han vil have det... indtil han møder Robin Monroe. Hun er fra New York – en skarp, dreven bladredaktør, som er på ferie med sin forlovede, Frank Martin. Da Robin pludseligt får en uventet opgave, som kræver, at hun tager til Tahiti, bestikker hun modvilligt Quinn til at flyve hende dertil. Men en storm tvinger dem til at nødlande på en øde ø. Nu følger både farer og romance, når de to strandede bliver kastet ud i en række eventyr af den slags, man ikke kan finde i nogen rejsebrochure.