Anders And som landmand
Anders And kommer ind i rytmen med at udføre sine gøremål på bondegården, herunder at fodre dyrene og malke koen Clementine, men en vedholdende flue slår skår i glæden (eller rettere sagt, i mælken), da den forstyrrer hans planer og distraherer ham.