Shanghai Noon
To kulturer kolliderer, da Øst møder Vest i ”Shanghai Noon”, en vanvittig morsom komedie med den dødsforagtende actionhelt Jackie Chan samt Owen Wilson og Lucy Liu i hovedrollerne. Chan spiller en kinesisk, kejserlig vagt, Chon Wang, som stikker af til det vilde vest for at redde den kidnappede, smukke prinsesse Pei Pei (Liu). Da han støder på en tilbagelænet, fredløs cowboyfyr, Roy O’Bannon (Wilson) – det bedste modsætningsforhold der nogensinde er set i det barske vilde vest – render de to ind i både slagsmål, fængsel, bordeller og de fæleste forbrydere på denne side af Den Kinesiske Mur.