Frank Cooper, en skuespiller, der er hæmmet af distraktioner, møder Mali Waters, en sportsagent, der lever i nuet. De møder hinanden på det værst tænkelige tidspunkt, hvor Mali ser døden i øjnene, og må lære at elske og leve i nuet.