Shine
Shine er en historie om magt, broderskab, kærlighed og forløsning. Det er en historie om dans, livet, stolthed, sjæl og aldrig at glemme, hvor du kommer fra. Den udspiller sig i nutiden, og Ralphi Matas (Jorge Burgos) er tilbage i New Yorks El Barrio... hans hjem. Et hjem han vendte ryggen til, efter hans far Ramon Matas (David Zayas), en berømt salsamusiker, døde i en brand.