Simon Birch
Selvom Simon Birch er byens mindste barn, ved han inderst inde, at han er skabt til noget stort! Han er på konstant jagt efter sin skæbne, men kommer på en eller anden måde kun i problemer!
Stjernerne Ashley Judd og Oliver Platt spiller fantastisk i Simon Birch – en sjov film, der varmer om hjertet og har fået flotte anmeldelser. Selvom Simon Birch er byens mindste barn, ved han inderst inde, at han er skabt til noget stort! Han er på konstant jagt efter sin skæbne, men kommer på en eller anden måde kun i problemer! Imens leder Simons bedste ven, Joe, efter sin fars identitet – en hemmelighed hans smukke mor (Jude) har gemt på gennem hele Joes liv. Følg de to drenges hylende morsomme... og ind imellem tragiske... op- og nedture, der binder dem sammen for evigt i denne charmerende film, der både er opløftende og inspirerende!