Since the World was World
I hjertet af Ribera del Duero udlever Gonzalo og hans familie udholdenheden i det landlige Spanien midt i økonomisk krise. Mens de navigerer gennem udfordringerne med arbejdsløshed og fabrikslukninger, finder de trøst i ældgamle traditioner for landbrug og vindyrkning. "Since The World Was World" tilbyder et rørende glimt ind i deres kamp for overlevelse og den vedvarende ånd i landsbylivet.